Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 lipca 2011

Poradnik odnośnie oddawania postaci/skinów

Pojawiło się mnóstwo pytań w temacie Newbie pyta - czyli pytania nowych graczy. odnośnie oddania postaci/skinów by odzyskać IP/RP.


Na początku chciałbym zaznaczyć, że RIOT zwykł oddawać IP/RP tylko za 3 postacie i 3 skiny, wszystko to powinno być zgłoszone w jednym supporcie. Oczywiście, na pewno macie przypadki, że dostawaliście IP/RP mimo, że wcześniej oddaliście już postacie, jednak RIOT zaczyna poważniej tym się interesować bo ludzie kradną im RP, zaraz dowiecie się jak można to zrobić.


wniosek? 1 support = 3 postacie + 3 skiny


Zaczniemy od wprowadzenia, czyli tego jak RIOT definiuje REFUND.


Cytat:At this time we do not refund items purchased from the PvP.net such as champions, skins, runes and summoner name changes. Any exceptions to this are handled on a case by case basis and are at Riot’s sole discretion. This includes purchasing a bundle that includes champions you already own.


Players who wish to purchase a rune page bundle but cannot because they would exceed the cap should also contact support for assistance.


Z angielskiego:


Cytat:Nie refundujemy przedmiotów zakupionych przez PvP.net takich jak czempioni, skiny, runy i zmiany nicków czempionów. Wszystkie wyjątki od tego są rozpatrywane pojedynczo przez naszych ekspertów. W skład tego wchodzi również zakup bundle, jeśli posiadałeś już danego czempiona.


Gracze, którzy chcą kupić stronę run ale nie mogą bo przekroczyliby limit również powinni się skontaktować z supportem o pomoc.


Jak dostać się do supportu?


Wchodzimy na oficjalną stronę League of Legends EU (PAMIĘTAJCIE, musi być wybrana strona EU jeśli chcemy pisać do europejskiego supportu) i naciskamy przycisk support po prawej stronie.

[Obrazek: jyn2K.jpg]

Ujawnia nam się nowa oficjalna strona supportu. Po prawej stronie możemy wybrać język, docelowy to angielski, polecam Polski Smile.
[Obrazek: AMVOH.jpg]

Nie oszukujmy się - strona jest przetłumaczona strasznie marnie. Mam nadzieję, że w przyszłości FAQ zostanie poprawiony. Tymczasem dwa przyciski, które nas interesują akurat działają dobrze.

[Obrazek: 1NQje.jpg]

Na początku radziłbym się zarejestrować - wierzcie mi lub nie ale pomaga bardzo bo potem cały proces zgłaszania supportu jest utrudniony.
[Obrazek: Uni0f.jpg]
(górny, prawy róg)

Wypełniamy formularz Smile
[Obrazek: za2F4.jpg]

Teraz musimy odwiedzić naszego maila i aktywować konto

[Obrazek: GctHh.jpg]

Po kliknięciu w link prosi nas o wybranie sobie hasła, pamiętajcie musi byc conajmniej 5 znaków!

[Obrazek: OjyuP.jpg]

Zostaliście automatycznie zalogowani, teraz możecie zmienić język ale polecam tego nie robić (polskie supporty są ponoć dłużej rozpatrywane a mail, którego wysyłacie nie zawiera skomplikowanego angielskiego, jeśli macie z nim problem wysyłajcie do sekcji pl po wybraniu języka polskiego)

[Obrazek: XvB1H.jpg]

Teraz co jakiś czas sprawdzamy naszego maila i czekamy, aż RIOT przydzieli osobę, która zajmie się naszym ticketem. Zostaniecie o tym poinformowani na mailu, gdy osoba rozpatrzy lub napiszę odpowiedź dostaniecie kolejną wiadomość, np:

[Obrazek: R4WV0.jpg]
Wszystko może trwać od kilku godzin do tygodnia, zależy to od ilości zgłoszeń oraz od dni w którym wyślemy (w weekend support nie pracuję)

Po pewnym czasie na waszego maila dojdzie informacja o ocenie supportera, jeśli było ok polecam klikać Good, I'm satisfied

[Obrazek: jtbYC.jpg]

A jak oszukać i zdobyć trochę RP? Kupujemy trzy postacie na promocji i je oddajemy :>

Dziękuje,
Mateusz Tomczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz